Trudno się oprzeć, łatwo się dzielić! – Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive.
Nie każda przekąska potrafi połączyć wygodę, smak i radość dzielenia się. Dlatego Tarczyński rusza z nową kampanią Paluszków Exclusive, podkreślając ich wyjątkową formę i funkcjonalność. To jedyne kabanosy na rynku dostępne w innowacyjnym formacie – paluszki w stojącym opakowaniu typu doypack, rozwiązaniu unikalnym dla naszej marki. Hasło kampanii „Trudno się oprzeć, łatwo się dzielić” doskonale oddaje charakter tej przekąski - stworzonej do dzielenia się, a jednocześnie tak smacznej, że trudno poprzestać na jednym paluszku.
Wygoda, która smakuje
Paluszki Tarczyński Exclusive to cienkie, delikatne kabanosy o intensywnym smaku, wyróżniające się formą pojedynczego paluszka. Dzięki swojej poręczności stanowią świetną – i zdrowszą, bo bogatą w białko – alternatywę dla słonych przekąsek, takich jak chipsy czy chrupki. Atutem jest także praktyczne, stojące opakowanie ze struną typu „otwórz–zamknij” w wersji doypack, które pozwala zachować świeżość i aromat przez dłuższy czas. Produkt jest dostępny w różnych wariantach smakowych: wieprzowe, drobiowe, 100% z kurczaka, 100% z szynki, indyk z wieprzowiną oraz chilli.
– W naszej najnowszej kampanii przypominamy o Paluszkach Tarczyński Exclusive. To wygodna przekąska, która łączy jakość i praktyczność – można po nią sięgnąć w każdym momencie dnia i choć trudno im się oprzeć, to z Paluszkami Tarczyński Exclusive dzielenie się przychodzi z łatwością – powiedział Radosław Chmurak, Wiceprezes spółki Tarczyński.
Smak, którym warto się dzielić
Celem kampanii „Trudno się oprzeć, łatwo się dzielić!” jest zwiększenie znajomości produktu
i pokazanie jego codziennych zastosowań. Marka przypomina, że Paluszki Tarczyński Exclusive to doskonały wybór nie tylko dla miłośników kabanosów, ale także dla osób uwielbiających przekąszać i ceniących wygodę, świeżość i możliwość dzielenia się smakiem w prosty sposób.
W ramach działań przygotowano spot reklamowy, który będzie można zobaczyć we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji – w telewizji, digitalu i kinach – co zapewni marce silną, ogólnopolską obecność. Kampanię uzupełniają dedykowane treści na TikToku oraz nowa, efektowna sesja zdjęciowa w świątecznej odsłonie z udziałem Świętego Mikołaja.

Wróć na poprzednią stronę