Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka. Te zobaczymy w najnowszej, piłkarskiej kampanii marki
Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących jej piłkarskich spotach.
Nowość w kategorii
Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka zostały stworzone z myślą o konsumentach, którzy chcieliby ograniczyć ilość tłuszczów w swojej diecie, nie rezygnując przy tym ze swojej ulubionej, mięsnej przekąski. Są więc idealnym produktem zarówno dla tych, którzy uprawiają aktywnie sport, jak i osób, które uwielbiają sportowe emocje przed telewizorem w gronie znajomych.
W składzie znajdziemy 185 g mięsa na 100 g produktu i aż 40 proc. mniej tłuszczu niż w kabanosach drobiowych z wieprzowiną z tej samej linii, które według danych Nielsena (2022) są nr 1 w sprzedaży całej kategorii kabanosów w Polsce.
Rynkowa nowość to kolejny wariant smakowy mięsnych przekąsek z portfolio Tarczyński Exclusive, które jako „Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski” będą m.in. doskonałym elementem kibicowania biało-czerwonym w piłkarskich zmaganiach.
Będzie głośno
Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka dostępne są na rynku od 26 października. Natomiast od dzisiaj (17.11) można zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej zainaugurowanej przez producenta Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Piłkarski spot marki, którego premiera odbyła się wczoraj podczas meczu Polska-Chile, będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce przez cały okres trwania mistrzostw świata.
To oczywiście nie wszystko. W trakcie obowiązywania umowy sponsorskiej produkty Tarczyński Exclusive będą obecne m.in. na materiałach POS, bandach led widocznych podczas emisji meczów w TV oraz internecie, reklamach przy meczach podczas Mundialu, billboardach sponsorskich czy w mediach społecznościowych marki Tarczyński, PZPN i kanałach „Łączy nas piłka”.