AKTUALNOŚCI

Najlepiej od razu sprawdź, co nowego ma dla Ciebie Tarczyński.

Zobacz aktualności

VIDEO

Zobacz, co się u nas dzieje nowego.

Zobacz video
February 2, 2022

Tarczyński partnerem zimowego Biegu Piastów

Marka Tarczyński w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – już trzeci rok z rzędu została partnerem zimowego Biegu Piastów. Tegoroczna, 46. edycja tej międzynarodowej imprezy biegowej o charakterze masowym odbędzie się w dniach 4-6 marca 2022 roku na Polanie Jakuszyckiej w Szklarskiej Porębie.

Wsparcie sportowej społeczności i promocja regionu

Zaangażowanie w zimowy Bieg Piastów już od 2020 roku jest częścią kalendarza działań sponsoringowych rodzinnej firmy z Ujeźdźca Małego, które wpisane są w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej, w obszarach RAZEM i AKTYWNIE. 

– Szczerze mogę powiedzieć, że z dumą po raz kolejny zostaliśmy partnerem zimowego Biegu Piastów. Działanie to wynika z chęci wspierania lokalnych społeczności, których sami również jesteśmy częścią oraz inicjatyw sportowych mających realny wpływ na propagowanie aktywnych form spędzania wolnego czasu przez cały rok. Wierzymy, że nasze zaangażowanie przyczyni się nie tylko do promocji samej imprezy, ale i tego wyjątkowego regionu zarówno w kraju, jak i poza jego granicami –  mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

Oprócz zaangażowania finansowego w tegoroczny Bieg Piastów, marka przekazała organizatorom również swoje produkty, które znajdą się w pakietach startowych. Na miejscu będzie można skosztować również amerykańskich hot dogów z food trucka MeatLovers. 

Jedyny taki bieg w Polsce

Bieg Piastów ma charakter międzynarodowy i jest częścią prestiżowej serii Worldloppet Ski Federation, czyli Światowej Federacji Biegów Długodystansowych. Od 1976 roku odbywa się cyklicznie na Polanie Jakuszyckiej w Szklarskiej Porębie. To jedyna taka impreza masowa w Polsce i jedna z nielicznych w Europie. Od 2014 roku bieg jest częścią Festiwalu Narciarstwa Biegowego. O sukcesie wydarzenia świadczy chociażby to, że z roku na rok przyciąga coraz większą liczbę zawodników, również tych z zagranicy. W 2020 roku w biegu wzięło udział blisko 5 tys. uczestników. W tym roku, już na ten moment zapisanych jest ponad 5 tys. zawodników i zawodniczek z 21 krajów. 

W ramach 46. edycji biegacze wystartują na trzech dystansach:

  • piątek, 4 marca 2022 – 30 km FT,
  • sobota, 5 marca 2022 – 50 km CT,
  • niedziela, 6 marca 2021 – 25 km CT.

Coraz mocniejszy marketing sportowy marki 

Sponsoring Biegu Piastów to oczywiście niejedyne działania marki w obszarze marketing sportowego. Firma od lat wspiera młode, lokalne talenty oraz zespoły sportowe, w tym m.in. klub Panthers Wrocław. W jego ramach działa drużyna futbolistów amerykańskich, żeńskie sekcje Panthers Softball i Panthers Lacrosse, a także młodzieżowe oddziały Panthers Juniors oraz Panthers Minis. Marka angażuje się także w działania e-sportowe, będąc chociażby sponsorem Tarczyński Studio Live i teamu Tarczyński Protein Team, występującego w rozgrywkach w Counter Strike: Global Offensive (CS:GO). 

Szczegóły dotyczące tegorocznego Biegu Piastów, a także zapisy dostępne są na stronie www.bieg-piastow.pl.

Accept This site uses cookies. You can find out more and set your cookie preferences in your browser.
Accept