Firma Tarczyński nagrodzona przez Forbes tytułem Rodzinny Ambasador Roku
Najlepsi z najlepszych
Kongres Firm Rodzinnych w Polsce to jedno z kluczowych wydarzeń gromadzących przedstawicieli biznesu, a także praktyków oraz krajowych i zagranicznych ekspertów. Podczas tegorocznej, III edycji tego wydarzenia, organizatorzy uhonorowali markę Tarczyński tytułem Rodzinny Ambasador Roku. Nagroda została przyznana za promocję Polski na rynku międzynarodowym oraz ambitne i konsekwentne dążenie do realizacji celu, jakim jest do uzyskanie pozycji globalnego lidera przekąsek białkowych.
Produkty tej rodzimej marki już teraz dostępne są w 30 krajach świata na 3 kontynentach, w tym między innymi w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Finlandii czy Hong Kongu.
Znalezienie się w gronie największych firm rodzinnych w Polsce to wyróżnienie napawające ogromną dumą. Podobnie jak uhonorowanie naszych wieloletnich działań na międzynarodowych rynkach tytułem Rodzinnego Ambasadora Roku. Tym bardziej cieszę się, że podczas tegorocznego Kongresu mogłem odebrać tę szczególną dla nas nagrodę, motywującą do dalszej wytężonej pracy pozwalającej sięgać po marzenia – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A. Jak dodaje: Moi rodzice, którzy tworzyli tę firmę od podstaw, zawsze powtarzają, że trzeba zmienić stereotypowe polskie myślenie, zakładające, że coś nie wyjdzie, i wierzyć w postawione sobie cele. To klucz do sukcesu, który markę Tarczyński doprowadził w miejsce, z którego wyznacza trendy i podbija kolejne zagraniczne rynki. 25% naszego obrotu stanowi aktualnie eksport, a z przekonaniem mogę powiedzieć, że to dopiero początek.
Podczas tegorocznego Kongresu Firm Rodzinnych nagrodzeni zostali także: Grupa Mokate (Firma Rodzinna Roku Magazynu Forbes), Grupa Arche (Rodzinny Filantrop Roku) oraz Cafardini (Nagroda Specjalna Magazynu Forbes).
III Kongres Firm Rodzinnych w Polsce
Motywem przewodnim tegorocznego wydarzenia, które odbyło się 20 czerwca w Warszawie, było: Nowe pokolenie w firmach rodzinnych – Co zostało z nauki rodziców/ojców, dziadków w cyfrowym świecie?
Kongres po raz kolejny stanowił okazję do poszerzania swojej wiedzy o dobre praktyki czy strategie innych przedsiębiorstw, wdrożone i stosowane w Polsce oraz za granicą.