Tarczyński prezentuje film promujący najbliższą okolicę zakładu na Dolnym Śląsku
RAZEM dla regionu i społeczności lokalnych
Firma Tarczyński od lat aktywnie działa na rzecz promocji regionu, w którym mieści się główna siedziba jednej z najpopularniejszych marek spożywczych w Polsce.
- Każdego dnia dostrzegamy wyjątkowość regionu, w którym na co dzień żyjemy i pracujemy, czując ogromną dumę, a jednocześnie zobowiązanie wobec tego miejsca oraz jego mieszkańców. Dlatego od lat angażujemy się w działania, których celem jest ochrona jego walorów naturalnych, inwestycja w rozbudowę infrastruktury, ale i promocja turystyczna, pozwalająca na jeszcze lepsze wykorzystanie znajdującego się w jego obrębie dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego – mówi Jacek Tarczyński, prezes zarządu Tarczyński S.A.
Najnowsza produkcja, podobnie jak inne działania na rzecz regionu, realizowane są w ramach obszaru RAZEM strategii społecznej odpowiedzialności biznesu pod parasolem komunikacyjnym TarczynskiLepiej.pl.
Wirtualna wycieczka pośród pereł regionu
W materiale można obejrzeć ujęcia z terenów powiatu trzebnickiego i milickiego, ukazujące naturalne otoczenie, zabytki, obiekty architektoniczne i kulturalne oraz miejsca przeznaczone do rekreacji. Nie zabrakło wśród nich m.in. Bazyliki św. Jadwigi w Trzebnicy, XVIII-wiecznego Pałacu Maltzanów w Miliczu, uwielbianej przez rowerzystów Górki Prababki biegnącej przez Wzgórza Trzebnickie, Zagajnika Miłości, Centrum Edukacyjno-Turystycznego Naturum, tradycyjnej kolei parowej w Krośnicach oraz oczywiście charakterystycznych stawów, winnic i sadów. Widzów po sąsiadujących z zakładem terenach oprowadza Krystyna Czubówna, wcielająca się w rolę narratora.
Film promocyjny można obejrzeć na stronie TarczynskiLepiej.pl oraz na kanale marki Tarczyński w serwisie YouTube: https://youtu.be/34wvdbFuPDw.